Supra Forums banner
1 - 11 of 11 Posts

·
Registered
Joined
·
449 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hey wats up fellas.....
my buddy busted out a nismo key the other day....and it was piamp......i love it.....i tink it would make a cool lil toy to have for my supra..haha......
does anyone make em for us?
 

·
Republican
Joined
·
8,421 Posts
Nismo=nissan tuning
trd=toyota tuning
or as they did in english class Analogy?
nismo is to nissan as trd is to toyota
:p
 

·
No One Ever Listens To Me
Joined
·
5,467 Posts
lol yeah then i MIGHT pay attention more to the damn thing.....

andas for keys....the only thing i know of is the butterfly keys you can buy off of ebay and then have your key copied onto it...those are pretty damn cool though...when i have the extra 30 bucks or whatever ill prob get one i like em!
 

·
Beat the hell outta tu!!
Joined
·
1,061 Posts
I bought some really cool stuff off Ebay a few months ago. I got a really cool looking polished key with a colored Toyota emblem. I also bought a Toyota zippo and a Toyota business card holder. All had the signature Toyota T on them. Very cool pieces and super cheap too! I bought them all seperately but the total was less than $35.
Search Ebay and you might get lucky.
 

·
Registered
Joined
·
2,075 Posts
I want the JDM key with the red hatching (like on the pre 90 emblem) embossed on the head. Gotta PM jimbo...
 

·
JZA70 or go home!!
Joined
·
2,495 Posts
i wonder how the oem key looks like, all my keys are copys
 

·
Premium Member
Joined
·
6,130 Posts
ri0tvenom said:
i wonder how the oem key looks like, all my keys are copys
I got an OEM, remind me to show ya when you come over... aight peace :wtf:
 
1 - 11 of 11 Posts
Top