Supra Forums banner

1 - 20 of 20 Posts

·
Registered
Joined
·
74 Posts
Discussion Starter #1
anyone wanna go Run with Evos, STI, Rx7 and RX8 on This Sunday 21th?? let me know.. alot ppl going..
 

·
The Radiator Man
Joined
·
1,363 Posts
sadj;gkldjsg.
I'd love to.
except, I'm 95% sure that I'm working. And I don't know if my car is going to be fixed or not by then.
 

·
Tazer 14b > GT30R
Joined
·
180 Posts
:( so sad...Bent valves FTL.


If anyone with a singled supra wants a passenger, I might be willing to chip in on gas if I don't head up to see a friend at WWU this weekend.
 

·
900 BHP Club :)
Joined
·
4,934 Posts
I'd go but I only have 1 turbo.
 

·
Registered
Joined
·
74 Posts
Discussion Starter #6
lol everyone is welcome.. and There alot Big event!! sweet! ill update for meet somewhere and caravan..
 

·
The Radiator Man
Joined
·
1,363 Posts
so, my car is totally screwed.
if I dont work, who wants to let me ride along?!?! :)
 

·
900 BHP Club :)
Joined
·
4,934 Posts
these threads always get cluttered with excuses of why people can't make it :lol:
 

·
The Radiator Man
Joined
·
1,363 Posts
loki2043 said:
lol ill pick you up from the train station here in portland :bigthumb:
hahaha.
yeah, just let me take the train down to portland, then go back up towards my house, then come back with you, and take the train back. Sure way to save money, especially when I need a new engine. hahaha
 

·
The Radiator Man
Joined
·
1,363 Posts
DrMike said:
these threads always get cluttered with excuses of why people can't make it :lol:
mike
just because you're rich and have a titan and a sick ass supra, doesn't mean you can beat down on us kids who are poor and blow our engines because we're dumbasses.
wait, that's just me. :wtflol:
=]
 

·
Registered
Joined
·
74 Posts
Discussion Starter #14
Okay Meet at 845am or early.. at 512 and I-5 McDonald.. we leave at 9am
 

·
900 BHP Club :)
Joined
·
4,934 Posts
kylefoto said:
mike
just because you're rich and have a titan and a sick ass supra, doesn't mean you can beat down on us kids who are poor and blow our engines because we're dumbasses.
wait, that's just me. :wtflol:
=]
:lol:

I don't work. My wife pays for everything :)
 

·
The Radiator Man
Joined
·
1,363 Posts
hahahah
that's all the worse!
you have anyone riding shotgun with you yet mike?
 

·
900 BHP Club :)
Joined
·
4,934 Posts
kylefoto said:
hahahah
that's all the worse!
you have anyone riding shotgun with you yet mike?
haha j/k.

I don't think I'm going on this run.
 

·
The Radiator Man
Joined
·
1,363 Posts
haha, okay good. haha.

damn!
okay.

anyone else?!? someone close to lynnwood, or if lynnwod is on their way? I'd like to go. Not sure if I have to work or not yet though, will know friday or saturday.
 

·
Tazer 14b > GT30R
Joined
·
180 Posts
This run is completely gayed up. It's the "NW EVO CREW" being all exclusive, with a Rotary Club going at the same time, and a bunch of tag-a-longs as well. Bound to get all sorts of wrong attention from authorities.
 

·
Registered
Joined
·
74 Posts
Discussion Starter #20
Wallmart is off EXIT 79 off of I-5

Not exit 78
Sorry
BE THEIR BY 10:00 a.m.
Sunday MAY 21
__________________
 
1 - 20 of 20 Posts
Top