Supra Forums banner
1 - 9 of 9 Posts

·
I'll nevAr go single!
Joined
·
994 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Edit: I see noone seems to care, awsome!
Either way, damn, the car sounds like my friends 1.0 Metro :rofl:
It's extremly quiet with that exhaust on it.

Well, I'm waiting for my Exhaust parts in the mail, will be here next week, should be installed by Saturday next week.

Anyway though, I havnt really driven the car since I got it running, put maybe 5 miles on it in one little trip, just to loud with a open DP on Cali streets.

So, I just got the old rustyass Cat bolted up to the DP with no problems, so im gonna bolt on the rest of my NA Exhaust and see what it sounds like and see how it runs.

I'll get a vid up if anyone is interested in hearing a 1JZ with Trust DP and NA catback :wtflol:

Part of the reason for this is so I can drive the car on the freeway like 20 miles to the exhaust shop when im ready, dont wanna chance being pulled over.

Who says 1JZ dosnt have any Torque :rofl:
 

·
I'll nevAr go single!
Joined
·
994 Posts
Discussion Starter · #3 ·
eps said:
Oh c'mon, I daily drove my open downpipe 1jz for a couple months.
You gotta be shittin me?
I meen really, and in Sac of all places? :bs:
 

·
Akai Suisei - 赤い彗星
Joined
·
10,376 Posts
yeah. open DP is gay. too loud. sounds dumb. kills your lower rpm power.
 

·
I'll nevAr go single!
Joined
·
994 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Haha, poop
 

·
Registered
Joined
·
70 Posts
i was running a stock na exhaust on my 1jz. it's fine if you don't like to boost. the car seriously struggled to hit 7 psi. now a full custom 3 in and the needle flys!
 

·
Banned
Joined
·
341 Posts
You get used to it. All the noise was worth it whenever I went WOT. It’s like sex to my ears.

Cops never bugged me about it.
 

·
Sir Digby Chicken Ceasar
Joined
·
519 Posts
Flea420 said:
You gotta be shittin me?
I meen really, and in Sac of all places? :bs:
He did he's a maniac.
And no, I'm not kidding.
 
1 - 9 of 9 Posts
Top