Supra Forums banner
1 - 9 of 9 Posts

·
Registered
Joined
·
14 Posts
Discussion Starter · #1 ·
My 89 Targa is kinda all fucked up.... needs alot of shit but as everyone knows supras are heavy and i am gunna buy a nicer one in a couple of months but in the meanwhile i want to take all the shit off/ outa the supra and put on an older 2wd Toyota p/u was just wondering if this has ever been done and if it has if i could get some advice on doing this project...2,300 pound Supra p/u lol should haul some ass Thanks for your help... ~ Kenny
 

·
Needs More 1jz
Joined
·
987 Posts
theres a guy that did the tuner shoot out for car&driver mag he had a 92 or 93 toyota tacoma with mk3 rear suspension and brakes and rims and had the 22re turboed it was pretty fast for a truck.
 

·
Registered
Joined
·
14 Posts
Discussion Starter · #3 ·
well i was thinking about putting it in like a mid 70's or 80's 2wd or maybe a mid 90's 4wd but idk what all is needed to swap the motor and stuff into the p/u
 

·
I Love Lamp...
Joined
·
2,184 Posts
theres a few 7m swaps in the toyota 4x4s... a couple members on here.
 

·
Registered
Joined
·
371 Posts
First one, it's in French but I Google translated with this link. Click it.
7m-p/u

Another
http://www.supratrucks.com/

I know there are more, but gotta go to work. Just do some hunting. You're not trying hard enough. Good luck
 
1 - 9 of 9 Posts
Top