Supra Forums banner

1 - 20 of 31 Posts

·
HKS T51R
Joined
·
2,732 Posts
Discussion Starter · #1 ·
lol who evers car this is, is so freaking awesome. I would like to know what visual mods you have done to it, other than the lambo doors, but like side skirts and wing. im not sure if its the regulus something
 

·
HKS T51R
Joined
·
2,732 Posts
Discussion Starter · #3 ·
lol you know, i never noticed that untill you just mentioned it. still pretty sweet though
 

·
HKS T51R
Joined
·
2,732 Posts
Discussion Starter · #5 ·
lol yeah it is kinda "ricey" mainly the lambo doors, but i love it.
 

·
HKS T51R
Joined
·
2,732 Posts
Discussion Starter · #7 ·
^ haha yeah black is so nice, i like all the colors, even white, i just dont like the burgundy color interior that much
 

·
Banned
Joined
·
3,588 Posts
yeah advans = rice :lol:
 

·
Premium Member
Joined
·
4,409 Posts
oh ya full PROPER kits with beautiful paint, awesome wheels, VERY well done lambo doors and other brand name/absolute best quality parts sure does make it rice. Get real. It may not be your style and thats cool, but that car is no where near rice.

Car is gorgeous, i have more pics of it somewhere if i find them ill post it.

Ang

edit: heres one
 

·
HKS T51R
Joined
·
2,732 Posts
Discussion Starter · #12 ·
^Thanks SuprAng, i love that car. Does anyone know what type of body kit and wing it has?
 

·
Premium Member
Joined
·
4,409 Posts
greddy front, regulus sides/rear/wing.
 

·
Boost Addict
Joined
·
622 Posts

·
Banned
Joined
·
3,588 Posts
holy shit jdm clear bubble markers!!! :lol:



i want a regulus nose but its $$$$$$$$$$$$$
 

·
Akai Suisei - 赤い彗星
Joined
·
10,377 Posts


i like this regulus car more :bigthumb:

-Joe :run:
 
1 - 20 of 31 Posts
Top