Supra Forums banner

ECUMASTER EMU BLACK Przekonaj mnie do tego lub odwiedź mnie od tego

14K views 11 replies 10 participants last post by  te72  
#1 ·
Trochę historii... Mój syn (Gabe) ma 13 lat i kupił MKIII z 1988 roku od gościa, który włożył mnóstwo pieniędzy w odbudowę i rozwalił go po 3500 milach... stał przez kilka lat, zanim go dostaliśmy... Przewiń do przodu >>>> wyciągnęliśmy silnik w zeszły weekend i okazało się, że panewka korbowodu cylindra nr 2 się obróciła. Składamy go z powrotem z kutymi elementami wewnętrznymi. Moje pytanie brzmi teraz, czy powinienem zainstalować ECUMASTER EMU BLACK, kiedy wszystko zostanie złożone. Powodem, dla którego zwracam się do tej społeczności, jest bogactwo wiedzy o Suprze. Ma teraz -Greddy Emanage Piggyback i -Greddy Profec E-01, aby kontrolować ulepszenia, ale czy powinienem skorzystać z tej okazji, aby zamienić to na EMU Black? Nie spieszy nam się z budową, mamy 3 lata na jej przygotowanie.

Film, jak wyciągamy silnik..

Ulepszenia/części od poprzedniego właściciela

-Arp Main Studs, Śruby głowicy, Śruby korbowodu

-Portowana i polerowana głowica

-Portowany i polerowany kolektor wydechowy z

Powłoką ceramiczną -Cooleeze 3in Ceramic Coated Downpipe

-Cooleeze Ceramic Coated Intercooler Pipes -SP61GT Turbo od Sound Performance

-HKS SSQV Blow Off Valve -HKS Drager Exhaust

-RPS Lightweight Aluminum Flywheel -Spec Stage 3 sprzęgło z 6 Puck

-HKS Metal Head Gasket

-Shot Peened Stock Connecting Rods -Ross Forged Racing Pistons z HPC

-Performance Coatings -Lucas 550cc Injectors

-Aeromotive A1000-6 FPR

-Walbro 255lph Fuel Pump

-Lexus AFM

-K&N FPIK

-NGK Plug Wires

-Greddy 60mm Peak/Hold Gauges (Boost i

EGT)

-Greddy Emanage Piggyback

-Greddy Profec E-01

-Usunięcie całego osprzętu EGR, tempomatu i wszystkich niepotrzebnych przewodów podciśnieniowych/vsv
 

Attachments

#2 ·
Możesz przejść do samodzielnego urządzenia, ale lepiej mieć kogoś lokalnie, kto wie, jak je skonfigurować i dostroić (i ewentualnie zainstalować, jeśli wybierasz nową wiązkę silnika).
 
#3 ·
Zawsze wykonuję moje kompilacje krok po kroku, aby uniknąć problemów. Na twoim miejscu przebudowałbym silnik i uruchomił go. Kiedy będziesz pewien, że silnik wytwarza dobre ciśnienie oleju, kompresję itp., dodałbym samodzielny.
 
#4 ·
Zgadzam się z innymi, napraw to i uruchom ponownie, zanim przejdziesz na tryb samodzielny, jeśli możesz.

Ale ECUMaster Black to prawdopodobnie najlepszy stosunek jakości do ceny w trybie samodzielnym i możesz dostać wiązkę PNP, jeśli chcesz zachować oryginalną wiązkę. Dobre wsparcie przez grupy na Facebooku i mnóstwo akcesoriów, jeśli chcesz nowych funkcji (GPS, EGT itp.).

Mam jeden z pnp (jeszcze do zainstalowania), ale zbieram też części, aby ostatecznie zbudować własną wiązkę.
 
#5 ·
Poszedłem EMU czarny. Wybrałem PNP z kilkoma dodatkowymi czujnikami i usunięciem CPS od Fornari. Podstawowe strojenie jest całkiem dobre dla standardowego bloku. Po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami ECU Master i powinieneś być w stanie uruchomić go i może jeździć po drodze. Jestem nowicjuszem, jeśli chodzi o standalones, ale ECU master był jak dotąd stosunkowo bezbolesny, jeśli chodzi o coś takiego.
 
#12 ·
Czy nikt nie powie nic o tym, że dziecko ma tylko 13 lat? Szacun
Przypomina mi to Aarona Farlingera w Arizonie. Poznałem go, gdy miał prawdopodobnie 11 lub 12 lat, przyjeżdżając do SIV z ojcem w ich pięknym Mk2. Kilka lat później Aaron dołącza do nas w karawanie do Vegas, w swoim własnym Mk3. Kilka lat później Aaron pije z nami piwo. Człowieku... czas leci!

Jeśli chodzi o pytanie o ECU, widzę obie strony. Małe kroki są rozsądne i NIE polecałbym kupowania czegoś tak zaawansowanego technologicznie jak ecu lub wyświetlacz deski rozdzielczej (lub turbosprężarka...), dopóki nie będziesz na to gotowy. Wydaje się, że technologia co kilka lat robi skok do przodu i do tyłu, i to do bani utknąć ze przestarzałymi częściami, gdy goni się za granicą wydajności. Co... prowadzi mnie do następnego punktu, który jest jedną z tych lekcji "rób tak, jak mówię, a nie tak, jak robię".

kupiłem używany zestaw AEM prawdopodobnie 3 lub 4 lata przed tym, jak wjechaliśmy samochodem na drogę, spodziewając się, że będziemy znacznie dalej w projekcie niż rzeczywistość. Niestety, skończyło się na uszkodzonym ecu lub czymś w tym rodzaju, i tak musiałem wybrać inny zestaw, co było do bani. Gdybym był mądry, po prostu ponownie użyłbym standardowego ecu, aby szybciej wjechać tym na drogę, ale nieeeee... Jestem idiotą i najwyraźniej lubię robić rzeczy trudną drogą. :p

Wstrzymaj się na razie. Nie spiesz się, zbuduj to dobrze, zbuduj to raz. Uruchom to na stojaku, gdy będzie gotowe, na standardowym ecu. Jeśli wszystko działa tak, jak powinno, rozważ takie podejście. Okablowanie w tym samochodzie ma w tej chwili 35 lat. Toyota budowała wysokiej jakości samochody, tak, ale wiem, że kiedy miałem 35 lat, moje kable nie działały tak, jak kiedyś haha. Maleńka, prawie niewykrywalna rysa na kablu, która gdzieś w komorze silnika powoduje łuk, może sprawić, że będziesz miał bóle głowy przez tygodnie... Zbuduj własną wiązkę, to nie jest zły pomysł, jeśli jesteś w miarę kompetentny i masz przyzwoite narzędzie do zaciskania. Jeśli nie, wiem, że istnieją opcje dla świeżo zbudowanych wiązek, nie ma wstydu w outsourcingu, gdy jest to właściwe! Gdybym to zrobił, prawdopodobnie miałbym swój samochód na drodze 2-3 lata wcześniej niż miałem, chociaż może to kosztowałoby więcej z góry, być może. Ale może nie, nie musiałbym robić tak wielu rzeczy dwa razy...

W każdym razie, witamy w rodzinie Supra! :)
 
#11 ·
Mam bezpośrednie doświadczenie z oboma.
Właściwie więcej niż tylko to

ms3 pro PNP
EMU czarny
Emanage niebieski
Emanage ultimate

Jak wszyscy mówili, najpierw uruchom samochód, robiąc wszystko jednym ruchem. Chada to same problemy z powodu gonienia za tym, co jest nie tak.

EMU jest dobre, ale wciąż nie uwielbiam oprogramowania nad tuner studio po prostu dlatego, że jest o wiele łatwiejsze w tuner studio, ponieważ używasz wyszukiwania w prawym górnym rogu, a sposób wyświetlania logów itp. jest lepszy i bardziej dojrzały w MS.

Jednak emu zawiera kontroler wb02 i porty EGT od razu po wyjęciu z pudełka, jest w większości wodoodporny i kompaktowy. Jego wiązka/płytka PNP jest do bani, ponieważ musisz wyjść poza skrzynkę zworkową, aby dodać okablowanie, ponieważ wiele przewodów nie jest podłączonych przez PCB, jeśli chcesz dodać inne czujniki, ułatwiając boczną wiązkę zworkową

Ogólnie rzecz biorąc, oba są solidnymi jednostkami, to tylko kwestia preferencji, oba robią to samo. Jednak w ogóle nie poszedłbym do samodzielnego urządzenia, dopóki najpierw nie skonfigurujesz wyzwalacza wału korbowego.

Ponadto emanage jest ultra wydajny w granicach. Niebieskiego używałem do uzyskania niezawodnych 450 whp w moim 7m w dawnych czasach i wciąż robię 500 whp z 2jz mk3, na którym mam ultimate. Istnieją pewne ograniczenia i musisz wiedzieć, jak obejść niektóre z ograniczeń, aby robić takie rzeczy jak mieszanie e85 itp.

W przeciwnym razie wszystko będzie działać w twoim przypadku użycia. Jedyną rzeczą, którą dam kredyt dla standardowego Ecu, jest kontrola spalania stukowego. Wiele razy pingowałem z powodu agresywnego rozrządu, ale nigdy nie zepsułem silnika ze standardowym Ecu. Spaliłem wiele na samodzielnym urządzeniu, ponieważ prawie nikt nie używa czujników spalania stukowego na samodzielnym urządzeniu, co uważam za tragedię.